zaterdag 11 oktober 2014

Binnenkort 

Mindful en gezond leven in een hectische maatschappij!

In deze workshop maak je kennis met Mindfulness en met aandacht leven en beleven

Mindful leven zorgt ervoor dat je in deze hectische maatschappij momenten bewust kunt leven en met aandacht kan beleven. De workshop kan je op een eenvoudige manier helpen je leven te verrijken door simpele oefeningen gebaseerd op de Mindfulness. Deze workshop is geschikt voor ieder die kennis wil maken met Mindfulness en gezondheid.

Onderwerpen die aanbod komen zijn;

  • hoe blijf ik gezond? 
  • hoe geniet ik meer van het moment? 
  • hoe leef ik bewust? 
  • hoe kan ik productiver zijn in mijn werk zonder stress? 
  • hoe ben ik een leukere echtgenoot of ouder? 
  • hoe kan ik met aandacht werken en leven?

Workshop start december. Info volgt.
Aanmelding nu mogelijk

(Cursus wordt gegeven door Louise van Levitaal en Nicolette van Natuurlijk Gezond)

Voor meer informatie kijk op; http://www.natuurlijkgezond.eu/workshop_mindfulnesss.php

Aanmelden via info@natuurlijkgezond.eu of T. 0575-513124

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.